بـــــــــحـــــــر الأمــــــــــــــــــــل
السلام عليكم و رحمة الله
كـل عام و أنـتـم بـخـيـر
هذا الصندوق ليس للإزعاج بل هو للترحيب بكم
فإن كان يزعجكم اضغط على ( إخفاء ) ـ
و إن كان يهمكم أمر المنتدى فيسعدنا انضمامكم
بالضغط على ( التسجيل ) تظهر بيانات التسجيل البسيطة
و ننتظر مشاركتكم

يا ضيفنا.. لو جئتنا .. لوجدتنا *** نحن الضيوف .. و أنت رب المنزل ِ
كما نرجو الاحتفاظ برابط المنتدى التالى بالمفضلةfavorites

http://alamal.montadarabi.com
فإن أعجبك المنتدى فلا تتردد فى المشاركة


بـيـن الإبـحـار فـى الـثـقـافـة و حـب الله و رسـوله
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 خليك صريح وانت بتجاوب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: خليك صريح وانت بتجاوب   الأربعاء 16 مايو 2012 - 23:50

انت عصبى؟؟؟؟؟؟

هل تفقد اعصابك بسرعه حتى لاتفه الاسباب؟؟؟؟؟؟

الاسئله دى هتحدد انت عصبى ولا لا بس زى ما اتفقنا

الصرااااااااااااااااااااااحه

السؤال الاول

انت فى حافله واردت الخروج تجد شخصا يقف امام الباب ويبدو انه غير مستعد ان يتحرك جانبا

ليتيح لك ولركاب اخرين النزول هتتصرف ازاى؟؟؟؟

1/ تدفعه جانبا للنزول

2/ تخبط على كتفه وتنبهه الى ضروره ان يتحرك من مكانه

3/ تنتظر ان يبادر شخص اخر لانك لست الوحيد الذى يريد ان ينزل

السؤال الثانى

انت فى طابور دفع الحساب فى السوبر ماركت ويطلب منك شخص ان تسمح له بان يسبقك

لان معه مشتريات اقل

1/ تقول له ان عليه ان يحترم الصف كما فعلت انت

2/ تتركه يسبقك فقط اذا كنت تقف فى الطابور منذ فتره قصيره

3/ تعطيه مكانك على اى حال

السؤال الثالث

ارتديت اجمل ملابسك وخرجت للقاء اصدقائك وفجاه مرت سياره مسرعه بجوارك

فتطاير طين من الشارع على ملابسك

1/ تسب وتلعن قائد السياره

2/ تندد للماره من حولك بقاده السيارات الرعناء

3/ تعود للبيت وتغير ملابسك فى هدوء

السؤال الرابع

لاكثر من ساعه يشكو لك احد اصدقائك من مشاكل خاصه به

يطريقه تثير اعصابك

1/ تنصحه بان يذهب الى والديه او ان يذهب الى طبيب نفسى

2/ تسرح بفكرك عما يقوله وقد ادركك الملل

3/ تحاول ان تهدئه وتقترح عليه حلولا

السؤال الخامس

يغضبك شخص او شئ ما جدااااااااااااااا

1/ تثور وتقلب الدنيا على كل ما ومن حولك

2/ لا تتسرع فى الكلام لكى لا تتورط فيما قد تندم عليه

3/ تحاول ان تهدى اعصابك

تحسي ازاااااااااااااااااااى

كل اختيار للاجابه 1 بخمس نقط

الاجابه 2 بتلات نقط

والاجابه 3 بنقطه واحده

النتيجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

اذا كان مجموع نقاطك من 5:11 نقطه،،،،،،،،،،،،،،،،،، انت متحكم تماما فى اعصابك تتحاشى الخناقات والاصطدامات

يراك الناس هادئا ومسالما

لا يمكن ان يضايقك شئ لا تشترك فى مشادات فى المنزل او مع اصدقائك وزملائك فى المدرسه







اذا كان مجموع نقاطك من 12:18 نقطه،،،،،،،،،، انت متزن متحكم فى نفسك

تعرف دائما ان تكبت غضبك كى لا تتدخل فى مواجهات مباشره بدون ان تتنازل عن التعبير عن رايك

انت معروف ببرود اعصابك حتى فى الحوارات الحاميه

تنجح دائما فى تحاشى الاصطدام مع عدم التساهل فى موقفك او الهرب من الصراحات التى تدخل فيها التى تبقى دائما شفويه وبدون تفجرات







اذا كان مجموع نقاطك من 19:25 نقطه ،،،،،،،،،،،،، انت مندفع جدا

التحكم فى اعصابك شئ لا تعرفه

انت تنفجر غاضبا حتى فى توافه الامور

اذا عارضك الحظ تبدا بقذف الاشياء التى حولك وبعد مرور دقائق قليله تعود هادئا ورزينا كما كنت من قبل وقد غفرت تماما عمن فجر غضبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو عبد الله ناصر
مشرف قسم محمد رسول الله و الذين معه
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1736
درجة النشاط : 9589
تاريخ التسجيل : 16/01/2011
العمل/الترفيه : محاسب
تعاليق : نــاصــر بحر الأمل

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الخميس 17 مايو 2012 - 14:32





لكم مني عهد على ان اكون صريحا في الاجابة باذن الله



السؤال الاول

انت فى حافله واردت الخروج تجد شخصا يقف امام الباب ويبدو انه غير مستعد ان يتحرك جانبا

ليتيح لك ولركاب اخرين النزول هتتصرف ازاى؟؟؟؟



انبهه الى انه هناك من يريد النزول فلعله يكون شارد الذهن


السؤال الثانى

انت فى طابور دفع الحساب فى السوبر ماركت ويطلب منك شخص ان تسمح له بان يسبقك

لان معه مشتريات اقل


اذا كان معه مشاوير و مستعجل وكان خلفي مباشرة اي دوره بعد دوري مباشرة اسمح له

اما ان كان هناك من هو قبله وبعدي فعليه ان ياخذ الاذن منهم ثم انا لا مشكلة لدي

السؤال الثالث

ارتديت اجمل ملابسك وخرجت للقاء اصدقائك وفجاه مرت سياره مسرعه بجوارك

فتطاير طين من الشارع على ملابسك

وقعت معي نفس السيناريو في العيد


مرت سيارة من امامي و تطاير الماء من الارض الى قميصي

فقلت الله يهديك

ولكن هنا كان السائق لبقا واعتذر

لكن هناك سائقين يتسبب في اذيتك ثم يمضي من غير ان يتوقف او حتى يستسمحك

فهذا يثير ني

السؤال الرابع

لاكثر من ساعه يشكو لك احد اصدقائك من مشاكل خاصه به

يطريقه تثير اعصابك


أحاول ان تهدئه وتقترح عليه حلولا
السؤال الخامس

يغضبك شخص او شئ ما جدااااااااااااااا

أحاول ان تهدى اعصابك


ولكن في بعض المواقف لا يبقى لك عقل لتحكمه

والله المستعان

أما تقييم النتيجة فاتركه للاخت لؤلؤة القران


والله نسال الثبات



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الخميس 17 مايو 2012 - 22:53

اولا/ شكرا اخى ابو عبدالله على مرورك الكريم

ثانيا/ شكرا على صراحتك فى الاجابه

اما بالنسبه للتقييم

فيبدو اخى والله اعلم انك تندرج تحت الفئه الاولى لان مجموع درجاتك اخى لا يزيد عن 11

لذا فانت متحكم تماما فى اعصابك

تتحاشى الخناقات والاصطدامات

يراك الناس مسالما وهادئا

لا تشترك فى مشادات فى المنزل او مع اصدقاء العمل او زملاء الدراسه

هذه نتيجه التقييم فما راى اخى الفاضل؟؟؟؟

هل هى صحيحه او بها شئ من الصحه؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ألم الصمت
مبحر جديد
مبحر جديد
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 5
درجة النشاط : 2063
تاريخ التسجيل : 14/05/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الجمعة 18 مايو 2012 - 1:44

السلام عليكم
قرأت أسألتكِ وفكرت فيها مع مراجعة المواقف
وأظن اني ايميل أكثر للإجابة الثانية

والحكم لكِ اختي الكريمة
مع وافر الشكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الجمعة 18 مايو 2012 - 13:45

تعطرت الصفحه بمرورك اخى الم الصمت

يبدو اخى انك من الفئه الثانيه

فانت متزن متحكم فى نفسك

تعرف دائما ان تكبت غضبك كى لا تتدخل فى مواجهات مباشره بدون ان تتنازل عن التعبير عن رايك

انت معروف بهدوء اعصابك فى المناقشات الحاميه

تنجح دائما فى تحاشى الاصطدام مع عدم التساهل فى موقفك او الهرب من الصراحات التى تتدخل فيها والتى تبقى شفويه دون تفجرات

هذه هى النتيجه اخى الكريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الجمعة 18 مايو 2012 - 15:36

يالا يالولو نحسب


السؤال الاول

انت فى حافله واردت الخروج تجد شخصا يقف امام الباب ويبدو انه غير مستعد ان يتحرك جانبا

ليتيح لك ولركاب اخرين النزول هتتصرف ازاى؟؟؟؟

2/ تخبط على كتفه وتنبهه الى ضروره ان يتحرك من مكانه





السؤال الثانى

انت فى طابور دفع الحساب فى السوبر ماركت ويطلب منك شخص ان تسمح له بان يسبقك

لان معه مشتريات اقل

1/ تقول له ان عليه ان يحترم الصف كما فعلت انت

الا اذا كان شخص لديه ظروف مثل امراءة وتحمل اطفالها او شخص كبير بالسن




السؤال الثالث

ارتديت اجمل ملابسك وخرجت للقاء اصدقائك وفجاه مرت سياره مسرعه بجوارك

فتطاير طين من الشارع على ملابسك

3/ تعود للبيت وتغير ملابسك فى هدوء



السؤال الرابع

لاكثر من ساعه يشكو لك احد اصدقائك من مشاكل خاصه به

يطريقه تثير اعصابك

3/ تحاول ان تهدئه وتقترح عليه حلولا



السؤال الخامس

يغضبك شخص او شئ ما جدااااااااااااااا

1/ تثور وتقلب الدنيا على كل ما ومن حولك


واحتمال انك تتضربى فيها يالؤلؤة









طبعا اجاباتى مجموعها 15



اذا كان مجموع نقاطك من 12:18 نقطه،،،،،،،،،، انت متزن متحكم فى نفسك

تعرف دائما ان تكبت غضبك كى لا تتدخل فى مواجهات مباشره بدون ان تتنازل عن التعبير عن رايك

انت معروف ببرود اعصابك حتى فى الحوارات الحاميه

تنجح دائما فى تحاشى الاصطدام مع عدم التساهل فى موقفك او الهرب من الصراحات التى تدخل فيها التى تبقى دائما شفويه وبدون تفجرات



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو عبد الله ناصر
مشرف قسم محمد رسول الله و الذين معه
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1736
درجة النشاط : 9589
تاريخ التسجيل : 16/01/2011
العمل/الترفيه : محاسب
تعاليق : نــاصــر بحر الأمل

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 11:45





الحمد لله



تقريبا النتيجة مقاربة لواقعي حقا



فبفضل الله انا لا احب الدخول في مناوشات او مشادات مع اي كان



وفي غالب الاحيان اسمح في حقي من اجل الخروج من الصدام



ولكن في بعض الاحيان ينتابني الغضب والانفعال



كما قال المثل اذا زاد الشيئ عن حده انقلب الى ضده



فهناك من ينتهز سكوتي وابتعادي عن الصدام ليزيد من الضغط



والله المستعان وعليه التكلان



اللهم اعني على ان لا اؤذي احدا باي شيئ



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 20:05

اعزك الله اخى الكريم ورفع قدرك

وربنا يقويك على الناس الى من النوعيه المستفزه

او الى مش بتقدر ان السكوت ممكن يكون وراه بركان

ونورت الموضوع مره اخرى اخى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 20:19

حبيبه قلبى هدى طلعت متزنه ومتحكمه فى اعصابها كمان

بس العاقلين مبيضربوش يا هدى هههههههههههههه

عموما يا ستى لو حسيت انك عصبيه هشيل كل حاجه من جنبك عشان متكسريش حاجه

اه وهسيبلك بوسى تفشى غلك فيها براحتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:28

@لؤلؤه القران كتب:


السؤال الاول

انت فى حافله واردت الخروج تجد شخصا يقف امام الباب ويبدو انه غير مستعد ان يتحرك جانبا

ليتيح لك ولركاب اخرين النزول هتتصرف ازاى؟؟؟؟

لا بكل بساطه لو سمحت ممكن تاخد جانب عشان السكه

يا سلام عليك يا مصرى وانت هادى
:P

السؤال الثانى

انت فى طابور دفع الحساب فى السوبر ماركت ويطلب منك شخص ان تسمح له بان يسبقك

لان معه مشتريات اقل

والله ع حسب مزاجى ومشاويرى ممكن اعدهاله وممكن لع


:P

اصل بينى وبينكم فى اشكال رخمه برده واحد ميعدهاش بالساهل





سؤال الثالث


ارتديت اجمل ملابسك وخرجت للقاء اصدقائك وفجاه مرت سياره مسرعه بجوارك

فتطاير طين من الشارع على ملابسك

يمين بعظيم منا سايبه

حجرى وراه لو راح وراء الشمس

حجيبه وحعوصه تين برشومى

:(

لاكثر من ساعه يشكو لك احد اصدقائك من مشاكل خاصه به

يطريقه تثير اعصابك


وربنا يا عمونا مهى ناقصاك اللى فينا مكفينا

قوم شغلنا حاجه نسمعها




السؤال الخامس

يغضبك شخص او شئ ما جدااااااااااااااا


ححاول اتجنبه عشان مرتكبشى جنايه :D


كل اختيار للاجابه 1 بخمس نقط

الاجابه 2 بتلات نقط

والاجابه 3 بنقطه واحده

النتيجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


موضوع جميل يا لؤلؤه
وفحص طبى شامل ومركز

وبتأسف لعدم التزامى بالإختيارات




أوعى تزعلى

تقبلى مرورى







v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية



عدل سابقا من قبل مصرى وكسرت أسرى في السبت 19 مايو 2012 - 22:31 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:31

ماشى يالولو
بس حرام عليكى بوسى
مويس انك لسه فكراها
الجديد بتاعها بتاكل بطيخ يرضيكى
شويه هتاكلنى


وخلى بالك من مصرى لحسن هو اللى قرب يضرب



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:36



خافى ع نفسك بقى

واركنى فى جانب عشان منطقه متلغمه دم






v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية



عدل سابقا من قبل مصرى وكسرت أسرى في السبت 19 مايو 2012 - 22:45 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:40

خاف انت على نفسك
ايه
هتضرب بجد



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:47

@هدى الريس كتب:
خاف انت على نفسك
ايه
هتضرب بجد

أومال حهوش





v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:48

لا
انت قريتها غلط
انت اللى هتضرب منى بجد
مش انت اللى هتضرب
هناك فرق
احتمال تتحدف ببوسى نفسها
واحتمال اقتل لؤلؤة بالمرة لانها السبب
وربنا يرحمك يامحمد



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 22:57

@هدى الريس كتب:
لا
انت قريتها غلط
انت اللى هتضرب منى بجد
مش انت اللى هتضرب
هناك فرق
احتمال تتحدف ببوسى نفسها
واحتمال اقتل لؤلؤة بالمرة لانها السبب
وربنا يرحمك يامحمد



لا يمكن إيديا تمتد عليكى إطلاقا

تعرفى عنى كده برده



أحب أهنيكى وأقولك إنك سقطتى فى الإختبار



وأنا كنت بهوش معاكى يا بنتى متاخديش كل حاجه ع اعصابك


حيجيلك الضغط والشوجر

بس أسيبك شويه أرجع الأقيكى كده من المتحولون








v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 23:00

ههههههههههههه
الله يكرمك
فعلا تحولت



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 23:08

@هدى الريس كتب:
ههههههههههههه
الله يكرمك
فعلا تحولت

يا مى يا مى يا مى

شكلى حخاف






v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   السبت 19 مايو 2012 - 23:19

نو كومنت
علشان اعرف اقفل واذاكر
شكلك فاضى يامحمد
بس لما افضالك



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 13:51

ايه الى بيحصل دا

انتو بتتخانقو قدامى

مفيش اى حساب لوجودى

وبعدين يا مصرى ايه الاجابات الى انت كتبتها دى

احسبلك انا ازاى دلوقت

اقتليه يا هدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤه القران
مبحر متميز
مبحر متميز
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 459
درجة النشاط : 4560
تاريخ التسجيل : 10/01/2012

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 14:17

امرى لله احسبلك يا مصرى

ياااااااااااااااااااااااه على قلبى الطيب دا

واضح يا استاذ مصرى انك من الفئه التالته

يعنى انت

مندفع جدا التحكم فى اعصابك شئ لا تعرفه انت تنفجر غضبا حتى فى توافه الامور

اذا عارضك الحظ تبدا بقذف الاشياء التى حولك

والله يا هدى انا كدا خفت عليكى

وعلى بوسى كمان

وبعد مرور دقائق قليله تعود هادئا ورزينا كما كنت من قبل

وقد غفرت تماما عمن فجر غضبك

يا سلاااااااااااام على الرزانه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 15:08

لا يا لولو ده خرج عن الاسكال من زمان
ربنا يسترها معانا
وعلى اعضاء المنتدى



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 19:47

@هدى الريس كتب:
نو كومنت
علشان اعرف اقفل واذاكر
شكلك فاضى يامحمد
بس لما افضالك

ال يعنى البت مقطعه السمكه وديلها فى مزاكره ،

يعنى حنشرب كاكولا ولا حنشرب من كيعانا

رسينا ع الدور الله لا يسيئ
ك






v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصرى وكسرت أسرى
مبحر فوق العادة
مبحر فوق العادة
avatar

الساعة الآن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1141
درجة النشاط : 6092
تاريخ التسجيل : 10/06/2011
العمل/الترفيه : هوايتى تربيه الحمام والصيد
تعاليق : " إذا ما خلوت بريبة في ظلمة والنفس داعية إلى العصيان
فإستحي من نظر الإله وقل لها إن الذي خلق الظلام يراني "

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 20:24


@لؤلؤه القران كتب:
ايه الى بيحصل دا

انتو بتتخانقو قدامى

مفيش اى حساب لوجودى

وبعدين يا مصرى ايه الاجابات الى انت كتبتها دى

احسبلك انا ازاى دلوقت

اقتليه يا هدى

حساب ولا جبر



متحسبليش يا لؤلؤه

انا ححاسب اخر الشهر لسه نهارده 20









v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v



أنا مسلم أقتلني و قم بتسميتها أضرار جانبية
إحبسني وقم بتسميتها وسائل للحماية
إنفي شعبي وأهلي بشكل جماعي وقم بتسميتها شرق أوسط جديد
إنهب مواردي , إغزو أرضي , غير قيادتي وقم بتسميتها ديموقراطية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هدى الريس
ربان
ربان
avatar

الساعة الآن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2597
درجة النشاط : 15858
تاريخ التسجيل : 25/08/2011
العمر : 33
العمل/الترفيه : راجية عفو ربى

مُساهمةموضوع: رد: خليك صريح وانت بتجاوب   الأحد 20 مايو 2012 - 22:05

خفيف
ابقى البس حذاء تقيل لتطير يامصرى

ان شاء الله هتشرب ميرندا



v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

*** بحر الأمل *** the sea of hope *** بحر الأمل ***

v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v

مع خالص تحياتى وشكرى

اسالكم الدعاء بظهر الغيب

واسالكم الصلاه على النبى


اختكم فى الله/ هـــــــــــــدى الريــــــــــــــــــس

السلام عليكم :
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خليك صريح وانت بتجاوب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
بـــــــــحـــــــر الأمــــــــــــــــــــل :: الـــحـــــــوا ر-
انتقل الى: